[linux-network] Ericsson R520, Linux, GPRS

---------

From: A. Ayhan Kanmaz (kanmaz@be.itu.edu.tr)
Date: Wed 22 Oct 2003 - 11:01:26 EDT

            Ericsson R520 ve RS232 veri kablosu yardimiyla
    belgeler.org daki GPRS Nasil belgesi yardimiyla
    bilgisayarimi internete baglamaya calisiyorum.

            Sorunum surada belgedeki ayarlar motorola marka
    telefonlar icin, ben birkac yabanci belge bulup bunlarida
    inceledim. pppd kullanip gprs ile bir IP alabilmeme ragmen
    internete hic birsey kullanamiyorum.

            Bununla ilgili bir cozum veya belge oneriniz
    varmidir ?

            Not: Sorunun DNS ayarlarinda olabilecegi dusuncesiyle
    bunlari kontrol ettim. Bu ayar duzgun calisiyor.

            Sevgilerle
            Ayhan