[linux-network] Re: squid ---failed

---------

From: Engin Ö. (engin@engin.web.tr)
Date: Mon 20 Oct 2003 - 12:46:15 EDT

    squid'in kurulu oldugu yerde ..var/log/cache.log olmali orda yaziyor
    olmasi gerekiyor sorunu .. ayrica genel mesaj alaniniz /var/log/messages e
    hata dusebilir ama esas "cache.log" dadir...

    hatayi paste ederseniz yardimci oluruz.

    ama log dosyalarinin boyutlari
    sonra DNS yapisi
    ve ilgili aletin internete saglikli cikiyor olmasi gibi sorunlar yoksa pek
    sorun cikarmaz squid