[linux-network] Pro-G Linux Egitimleri Duyurusu

---------

From: Burak DAYIOGLU (burak.dayioglu@pro-g.com.tr)
Date: Tue 21 Oct 2003 - 10:38:55 EDT

    Grubun ilgilenecegini dusundugum bir duyuru mesajini iletiyorum; birden
    fazla alanlardan ozur dilerim. Sanirim bu tur duyurular icin dernegin
    "resmi" bir duyuru kanali olusturmasi daha uygun olacak...

    ---
    Pro-G Bilisim Guvenligi ve Keys Danismanlik isbirligi ile duzenlenen
    Linux Isletim Sisteminin Temelleri [PGE-201], Linux Sistem Yonetimi
    [PGE-203] ve Linux Ag ve Internet Hizmetleri Yonetimi [PGE-205]
    kurslarinda yeni donem 11 Kasim'da basliyor.
    Ilgilenenler egitimler ile ilgili detayli bilgilere Keys sitesinden
    ( http://www.keys.com.tr/Egitim/Bilisim/linux_egitim.htm ) ulasabilir.
    Egitim programlarina iliskin kapsamli bilgilere ve brosurlere ise Pro-G
    sayfalarindan ( http://www.pro-g.com.tr ) ulasmak mumkundur.
    ---
    selamlar,
    -bd