[linux-network] Re: Antivirus

---------

From: Volkan YILDIRIM (volkan.yildirim@ankarapatent.com)
Date: Mon 20 Oct 2003 - 09:47:18 EDT

    Merhaba, ben zamaninda biraz ugrasmistim.. Hatta oturup postfix MTA icin
    kendi wrapper imi yazmistim=20
    frehmeat.net te 'mikrop' seklinde ararsaniz cikiyor hala ama
    ilgisizlikten bu proje yatti.

    Biz mail server 'imizi solaris (sparc) makinaya tasidik.
    Su anda mcafee uvscan - amavis + postfix kullaniyoruz..
    Gayet memnunuz..=20

    Antivirus yazilimlarindan f-prot harika.. Tepe tepe kullan.

    Sophos + amavis I pek ovmuyorlar :)

    Qmail ve pop3 protokolu ile antivirus hic calistirmadim.

    Sonucta benim onerim calistigim sistem olacaktir fakat uvscan parali..
    Ucretsiz birsey ariyorsaniz f-protun linux uzerinde calisan beta
    surumleri=20
    Belki hala ucretsizdir.. Amavis zaten GPL..=20

    Neyse.. Amavis + uvscan diyorum. Amavisin perl modulleri cildirtmazsa
    sorunsuz calisiyor..

    http://www.openantivirus.org/

    Buraya da bir ugrayin ama cok destek buldugunu sanmiyorum bu projenin.

    Kolayliklar

    =20