[linux-network] Re: Bind ve "www" prefix

---------

From: Emre Erkunt (sharky@ethernass.org)
Date: Mon 20 Oct 2003 - 09:20:48 EDT

     Evet :) Gerçi tam mesajın gittiği noktayı algılayamadım. Her kullanıcıya
    dosya verip, buyrun editleyin de denebilir tabii :) Sonuç olarak daha fazla
    uğraşır insanlar, son kullanıcı döküman okumaz, hele ki türkse.. :)

     Şimdi merak ettiğim şu. Ukalalık olsun diye söylemiyorum, gerçekten fark
    var mı yok mu onu merak ediyorum. Direk named.conf 'a yazmak ile ayrı bir
    file 'ı include etmenin farkı var mı ? Varsa ne ? Ya da bu include edilen
    file ların "executable" olmasının bir farkı var mı ?