[linux-network] Re: Dns

---------

From: [ C T R L ] (ctrl@host4.web.tr)
Date: Sat 18 Oct 2003 - 07:39:51 EDT

    Merhabalar,

    Genel bir bilgi olsun diye yaziyorum :

    Alanadinizi tescil ettikten sonra. Bu alanadi icin Name Server
    olusturmak istiyorsaniz; ilk olarak sunucunuzda iki adet name server
    kaydini yapmalisiniz. Bunun en basit yolu her ns icin bir ip adresi ve
    birer satir A kaydidir. Sonra alanadini tescil ettiginiz kuruma bu name
    server adlarini ve iplerini bildirmelisiniz. Onlar bunu kayit
    edeceklerdir. Bu kayit isleminin tamamlanmasini takip eden 12-24 saat
    sonra name serverlariniz tum registrarlar tarafindan taninacaktir.