[linux-network] Re: Postfix'te alan adına özel kota

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sat 18 Oct 2003 - 05:40:51 EDT

    > Merhaba,
    >
    > Birkaç alan adını barındırdığımız bir sunucuda Postfix 2
    > serisini Red Hat 8.0 üzerinde kullanıyoruz.
    >
    > Sistemdeki e-posta kotamız 20 MB. Şimdi bir alan adı daha ekledik. Bu alan
    > adının kotasının bu değerden farklı olmasını istiyoruz. Böyle bir
    > olanağımız var mıdır?

    1. postfix bir MTA olarak kota sistemine karismaz.
    Dogrudan bu konud a ayar oldugunu bilmiyorum, varsa bana
    supriz olur.

    2. ikici alanla ilgili mailleri VPOPmail/courier/cyrus vs
    ile yaparsan, mevcut kota sistemşn disina cikabilirsin
    diye dusunuyorum. Bunlari ben hic kullanmadim. Birinci el
    bilgim yok.

    Kolay gelsin
    Mustafa Akgul