[linux-network] Isdn Modem baglantısı

---------

From: Qmit_Murato=F0lu?= (umit.m@rantrans.com.tr)
Date: Fri 17 Oct 2003 - 09:38:35 EDT

    Daha öncede yazdım fakat kimseden cevap alamadım.
    Biraz deneme yaptım fakat yine çözemedim.Şimdi yardımcı olursanız sevinirim.
     Com porttan baglı bir isdn modemi sisteme nasıl tanıtabilirim.?
    Kppp den tanıyor ve kullandırıyor. Ama benim işimi çözmüyor.
    Çünkü benim bunu device(ppp0 veya ippp0) olarak default Gatewayime
    tanımlamam gerekli.
    Kppp olarak bunu yapamadım.
    Yada isdn modemi wvdial olarak kullandırmam gerekli. Bunuda yapamadım.
    Çünkü Kpppyi kullanmadan modemi sisteme tanıtamadım.
    Saygılarımla