[linux-network] Re: qmail CNAME Hatasi ???

---------

From: M.Sinan BEYRIBEY (linux-lists@stu.uludag.edu.tr)
Date: Thu 16 Oct 2003 - 08:29:26 EDT

    Router uzerinde gerekli yonlendirmeler yapilmis durumda mi ?

    Bildigim kadariyla tek ip adresiniz olmasi lazim, 25 nolu portu mail
    sunucuya yonlendirdiniz mi ?

    ayrica gelen dns isteklerine cevap vermek icin de gerekli ayarlari yapmis
    olmaniz lazim (router uzerinde).

    dns ayarlarinda neyi degistirerek cozume ulastiniz ?

    disaridan denedigimde mx kayitlariniza (hatta domaininize ait herhangi bir
    kayida) ulasamadim.

    Soylediklerimi bir gozden gecirmenizi tavsiye ederim.

    Saygilar.