[linux-network] Re: qmail CNAME Hatasi ???

---------

From: M.Sinan (linux-lists@stu.uludag.edu.tr)
Date: Thu 16 Oct 2003 - 08:09:52 EDT

    DNS ile ilgili bir problem olabilir mi ?
    mail atmaya calistiginiz hostlara normal yollardan bir ulasmayi deneyin
    isterseniz.(mx recordlarina bakarak tabi..)

    dns olarak kendi sunucunuzu mu verdiniz (muhtemelen qmail in kurulu oldugu
    sistem uzerinde calistiriyorsunuz BIND i). eger oyle ise iptables
    kurallarinizi bir gozden gecirin belki lookup yapamiyorsunuzdur (hem
    ethernetleri hem de lo'yu goz onunde bulundurun)

    Ilk her zaman acitir :)

    PS: Nejat beye selamlarimi iletirseniz sevinirim.

    Guray SATICI yazılan: