[linux-network] DMZ Ustune

---------

From: Guray SATICI (guray@uludag.edu.tr)
Date: Wed 15 Oct 2003 - 15:25:55 EDT

    merhabalar ...
    3 eth kartina sahip bir linux makineyi
    gate icin kullanmak istiyorum

    eth lardan biri DMZ ye donuk olucak
    ve su anlik sadece karsisinda uzerinde qmail calisan bir slack bulunuyor.
    bunlara ip adresleri tanimlayip cross kablo ile birbirlerine baglamis durumdayim
    diger 2 eth i bildiginiz gibi biri internete ve local network e bakiyor ...

    sormak istedigim su
    bu sistemi farkli bir sekilde yapilandirmam mumkun mu ....
    mumkun mu derken ... en uygun ve saglikli bir o kadar da guvenli yapilandirma ne olabilir ??
    cunku biraz tuhaf bir sistem kurulumu gerceklestirdim gibi geliyor ...
    port forwarding fazlaca kullandim ....

    3 eth li bir sistemde ve su anlik sadece bir eth a cross kblo ile gelen mail sunucu icin
    daha guvenli ve saglikli bir yapilandirma cozumleri soyleyebilirseniz sevinirim ....

    acikcasi killanmis durumdayim :)
    neyse fikirleriniz ve gorusleriniz icin simdiden cok saolun arkadaslar ...

    Iyi calismalar