[linux-network] Re: AG YAPILANDIRMASI

---------

From: Fuat Altun (faltun@iso.org.tr)
Date: Wed 15 Oct 2003 - 08:06:33 EDT

    http://www.gelecek.com.tr adresinde kapsamli bir samba kitabi var.
    Yardimi olabilir.

    -----Original Message-----
    From: Ata Kan [mailto:atknbrbrgl@yahoo.com]
    Sent: Wednesday, October 15, 2003 3:00 PM
    To: linux-network@liste.linux.org.tr
    Subject: [linux-network] AG YAPILANDIRMASI

    arkadaslar,

    linneighborhood ve komba isimli programlarla agi
    gorebiliyorum.fakat,makinalarin icindeki dosyalara
    ulasamiorum.
    isin guzeli samba ile alakasi olan bi hata veriyor.
    baglanmak istedigim sistemlerin hepsi win98 se
    kullanicisi,fakat okudugum dokumanlar nt ile ilgili
    baglantilari anlatiyor.
    internete giren ve agi goren bi makina neden ag
    uzerinde diger makinalarla dosya alis verisi
    yapamiyor?
    bana bu sabma olayini "sifirdan" anlatacak birisi
    varmi. inanin sinir oldum bi kac gundur :) herseyi
    ayarladim. birtek diger makinalarla olan baglanti
    sorun olarak kaldi.
    buna ragmen linuxu seviyorum :))