[linux-network] Re: level 2 :)

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 15 Oct 2003 - 02:28:16 EDT

    Tue, 14 Oct 2003 11:52:16 -0700 (PDT) tarihinde Ata Kan
    <atknbrbrgl@yahoo.com> soyle yazdi:

    AK> mesela komba isimli programda ag uzerindeki butun
    AK> makinalar ve makinalarin paylasimda olan dosyalari
    AK> gorunuyor.
    AK> fakat bu dizinlere baglanmak istediimde sistem
    AK> smbmount un install olmus olmasi lazim gibi absurd bi
    AK> hata cikiyor.
    Niye 'absurd' olsun ki? Acik acik soyluyor, Komba olarak ben calismak icin
    smbmount programina ihtiyac duyuyorum diyor.

    Dagitiminizin CD'sini takip orada icine smbmount komutu gecen paketleri
    taramaya ve buldugunuz paketi yukleyin.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694