[linux-network] radyo yayini

---------

From: Huseyin Isik (huseyin.isik@onnet.com.tr)
Date: Mon 13 Oct 2003 - 07:31:25 EDT

    arkadaslar merhabalar yerel bir radyo istasyonumuz var ve bunu nette canli yayin yapmak istiyoruz bunun icin daha onceden biriki arkadasa magil atmistim ama pek bir sonuc alamadim istedigim ses kartinin line in girisindeki sesi herhangi bir formatla ne olur artik bilemiyorum bunu web sitesinde yayinlamak istiyoruz bu konuyla ugrasan bilgisi olan arkadas varsa elinde hazir programlar olan varsa gonderirse sevinirim isletim sistemi redhat 7,1 veya daha farklida olabilir elimde 6,0 6,2 9,0 versiyonlşarida var fakat 7,1 olursa sanirim daha iyi olur simdiden ilgilenen arkadaslara cok cok tesekurler saygilar