[linux-network] Re: iptables (Sorunu Hala anlayamadım)

---------

From: emre46 emre (emre46@hotmail.com)
Date: Mon 13 Oct 2003 - 04:27:00 EDT

    INPUT FORWARD ve OUTPUT zincirlerini ACCEPT ederek denedim ama hiç bir şey
    farketmedi "log tutturmak için çok fırsatım olmadı onu ancak akşam
    deneyebilirim çünkü şirkette herkes şu an internetii kullanmak zorundalar"

    tkrar kolay gelsin . teşekkürler

    >From: Orhan Albay <orhan.albay@kaynet.com>
    >To: linux-network@liste.linux.org.tr
    >Subject: [linux-network] Re: iptables (Sorunu Hala anlayamadım)
    >Date: Mon, 13 Oct 2003 10:19:36 +0300
    >
    >merhaba,
    >
    >INPUT zincirine gelen paketleri kisa bir sure icin ACCEPT edip
    >deneyebilir misiniz? Yada
    >DROP edilen TCP paketlerini loglayabilir misiniz?
    >
    >iptables -A BAGLANTI_DURUMU -j LOG --log-prefix "FW-tcp-INPUT: "
    >
    >iptables -A BAGLANTI_DURUMU -j DROP
    >
    >Ayrica ben ICMP echo-request ve echo-reply lari icin de kural
    >olusturmaniz gerektigi kanaatindeyim.

> [...]

    The new MSN 8: smart spam protection and 2 months FREE*