[linux-network] Re: iptables (örnek bir firewall)

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Fri 10 Oct 2003 - 11:55:32 EDT

     Ornek yapilandirma ile pek yol alabileceginizi sanmiyorum. Cunku her =
    network farklidir ve farkli yapilandirmalar mevcuttur. Daha onceki =
    mailde yazdigim 2 kural sadece kendi makinaniz icin is gormeli eger is =
    gormuyorsa ya ekstradan kurallar tanimli ya da squid ile ilgili bir =
    problem olabilir. Bize firewalldaki kurallar listesini yollayabilirseniz =
    belki bir yorum yapabiliriz. Ama dedigim gibi once yolladigim 2 kural =
    sadece sizin bilgisayar icin is gormeli. Ama bu baska yapilandirma =
    yapmadiginiz varsayilarak dusundugum birsey. Dedigim gibi networkun =
    yapisini anladim ama firewall yapilandirmanizi bilmiyorum. Zaten =
    explorerda ayar yaparak calistirabiliyorsaniz eklemeniz gereken tek ayar =
    onceki mailde yazdigim Preroutingle gelen istekleri squide =
    yonlendirmeniz. Baska birsey gerekmiyor.