[linux-network] iptables (örnek bir firewall)

---------

From: emre46 emre (emre46@hotmail.com)
Date: Fri 10 Oct 2003 - 10:17:32 EDT

    Selamlar

       malesef hala bir yol kat etmiş değilim dediklerinizin bütün kotrollerini
    yaptım ama hala hiç ses seda yok

    sizden ricam bana elinizde mevcut olan iptables yapılandırması varsa
    proxy kullanan gönderebilirseniz çok memnun kalıcam.

       aslında ben kendi iptables yapımı gönderecektim ama firewall a ssh dahi
    erişimim olmadığı için tk tek yazmakda zor olduğu için gönderemiyorum ama
    gerekirse 1 kaç saatimi ayırıp onuda gönderebilirim.

      mevcut bir yapıyı incelersem çözebilirim diye düşünüyorum google da
    arattım bir çok yapı var ama çözemedim malesef

       Teşekkürler

    Send and receive larger attachments with Hotmail Extra Storage.
    http://join.msn.com/?PAGE=features/es