[linux-network] qmail kullanici sayisi

---------

From: Ozmen Emre DEMIRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Mon 06 Oct 2003 - 10:09:31 EDT

    slm. onceki mailleri okuyanlar zaten bir problem oldugunu bilirler.
    suanda yeni bir sorun var gibi gorunuyor. linux uzerinde home daki
    kullanici sayisi 32K olunca kullanici acilamiyor(bizim linuxlarda
    b=F6lyle). gordum ki vpopmail kullaninca userlarin klasorleri
    /home/vpopmail/domains/altinda siralaniyor. peki ayni soun burda da
    cikmayacak mi? yani klasorleri de database de tutmuyor mu?

    ozmen demirkol