[linux-network] Re: Qlgin=E7?= bir soru

---------

From: [ C T R L ] (ctrl@host4.web.tr)
Date: Fri 03 Oct 2003 - 09:24:43 EDT

    Dayak lazim dayak.. bu is yazilim ya da configuration ile cozulmez..=20

    Ama request yogunlugunu takip etmek bana da mantikli geldi. Ama yine de
    mudurun bilgisayarini kapatmak var isin ucunda..=20

    Bu proxyleri mudurler kurmadigina gore, mudurler kendi bilgisayarlarina
    iyi bakmiyorlar demektir. Tum tam yetkili bilgisayarlarin girislerine
    sifre koyun. Ve mudurlere tembihleyin bu durumu. Vermesinler kimseye
    sifrelerini.