[linux-network] Re: Qlgin=E7?= bir soru

---------

From: Tolga Cengiz (tolga@alanyatirim.com.tr)
Date: Fri 03 Oct 2003 - 08:29:19 EDT

    İyide full acess verdiğim kişiler msn icq tüm internete çıkmaları şart yani
    ben gidip te şube müdürünün önünden yada genel müdür yardımcısına int.
    kapatamam 300 client sadece int. kısıtlı çıkanlar yaklaşık server ve bilgi
    işlem hariç vs.
    70 tane internet full çıkan insan var bir şekilde önüne geçmem gerekiyor
    gidip 70 bilg. tek tek proxy vs. varmı yokmu onları araştırsam bulduklarımı
    kaldırmaya çalışsam en az 2 saatimi alır bu işi hergün yapmak ayrı bir dert
    anlıyacağınız yama şeklinde bir çözüm değilde kalıcı bir çözüm istiyorum ve
    bunu linux ta çözmek istiyorum

    Teşekkürler