[linux-network] Re: Squid Yonlendirme Sorunu

---------

From: Ugur Koc (return1997@hotmail.com)
Date: Fri 28 Nov 2003 - 03:56:59 EST

    Elbette ayarladım, dediğim gibi localden eğer i.e nin ayarlarından proxy ip
    ve proxy portunu yazarsam hiç sorunsuz internete çıkabiliyorum.

    Cevabınızı bekliyorum teşekkürler...

    online games and music with a high-speed Internet connection! Prices start
    at less than $1 a day average. https://broadband.msn.com (Prices may vary
    by service area.)