[linux-network] 2 internet bağlantısı 1 linux router

---------

From: Erhan Bayrak (keyzer@hotmail.com)
Date: Thu 27 Nov 2003 - 09:19:26 EST

    merhabalar
    makinama bağlı 2 internet bağlantısı var,slackware9.1 kurulu router olarak
    görev yapıyor
    default route u hangi si ayarlar isem o tarafa cevap veriyor router ın diğer
    ipsine(ikinci internet çıkış ip si) dışardan istek yaptığımda ise bekliyor
    cevap vermiyor.
    iproute2 yi kullandım ama iyi bir performans alamadım cevap süresi uzun
    sürüyor.(Adv-Routing-HOWTO dökümanını kullanarak ayarladım)
    başka bir yolu varmı?
    Saygılar.

    Protect your PC - get McAfee.com VirusScan Online
    http://clinic.mcafee.com/clinic/ibuy/campaign.asp?cid=3963