[linux-network] SqWebMail

---------

From: Cagri Ersen (cagrie@prizma.com)
Date: Wed 26 Nov 2003 - 12:22:28 EST

     Merhabalar,

    Web server olarak RedHat uzerine kurulu qmail kullaniyorum. Web arayuzu
    olarak ta sqwebmail kurulu. Mail server uzerinde birden fazla domain oldugu
    icin sqwebmail'in login sayfasinda her kullanici mail adresini tamamen
    yazmak zorunda kaliyor. Kullanicilarin mail domainlerini yazmadan sadece
    user id ile giris yapabilmeleri icin ne gibi bir tanim yapmam gerekiyor ?

     Konu hakkinda bilgisi olan arkadaslardan yardim rica ediyorum.

     Simdiden tesekkurler.