[linux-network] ARP ve KabloNet

---------

From: ediz (eatar@tr.net)
Date: Sat 22 Nov 2003 - 06:37:02 EST

    Network konusunda pek birsey bilmiyorum
    fakat ethereal programi ile paketleri izledigimde
    ARP protokolu ile gelen korkunc bir trafik goruyorum
    KabloModemimim aktivite isigi hic durmuyor(Bilgisayar kapali olsa bile)

    Nedir bu trafik ? internette biraz okudum fakat galiba beni biraz asti

    Bu trafigi engellemenin bir yolu varmi?Yada gerekli bir protokolmu?

    Bazi yerlerde ISP network ayarlarini dogru yapamamıs gibi seyler okudum
    ama kafam karisti.

    Beni biraz aydınlatırsanız sevinirim.

    İyi Calismalar