[linux-network] NFS sorunu

---------

From: Ozmen Emre DEMIRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Thu 20 Nov 2003 - 07:28:36 EST

    Oncelikle herhese merhaba. Islerinizde kolayliklar dilerim.

    6 pc + 1 giris seviye serverla NFS + Web loadbalancing yapiyordum.

    NFS servere yenilemem gerekti. RedHat 7.3 kurdum fakat bir turlu
    calismiyor. server loglarinda hicbirsey yok. fakat makine acildiktan
    sonra proseslerde halen NFS inin acilmaya calistigini goruyorum. 5
    dakika sonr aaciliyor, ama sorun duzelmiyor clientler yine makinedne
    dosya alamiyorlar. time out ya da not registered yaniti geliyor.
    client loglarında

    mount: mount: RPC: Program not registered
    Nov 20 14:03:09 um2 mount: mount: RPC: Program not registered
    Nov 20 14:03:09 um2 netfs: Mounting NFS filesystems: failed

    geliyor. yardimci olabileceklere simdiden tesekkur ederim. sorun 8.0
    veya 9 da da ayni