[linux-network] qinstall

---------

From: Mesut (mesut@metalyapi.com)
Date: Wed 19 Nov 2003 - 12:14:29 EST

    merhaba,
    Redhat 9 'da qinstall ile qmail install etmeye calisiyorum fakat ./qinstall -gui dedigimde asagidaki hatalari aliyorum. Qinstall kurulabilmesi icin gerekli python,pygtk,gtkextra modullerinide yukledim fakat sonuc yok. Redhat 9'da qinstall grafik ekranda normal kurulum yapan arkadaslar yardimci olursa sevinirim. Baska hangi paketleri kurmam lazim acaba?
    tesekkurler

    qinstall 1.2'i denedigimde ;

    ./qinstall -gui

    Qinstall, Qmail Installer

    Baris Metin <baris@metin.org>

    http://obua.org

    Traceback (most recent call last):

    File "qinstallgui.py", line 706, in ?

    qinstall=qinstallWidget(language)

    File "qinstallgui.py", line 66, in __init__

    src_dir_met=Label()

    TypeError: GtkLabel.__init__() takes exactly 1 argument (0 given)

    qinstall 1.1'i denedigimde ;

    ./qinstall -gui

    Qinstall, Qmail Installer

    Baris Metin <baris@gelecek.com.tr>