[linux-network] Re: NFS sorunu : Starting NFS Services

---------

From: Burhan Hanoglu (burhan@ideefixe.com)
Date: Thu 13 Nov 2003 - 11:34:37 EST

    Baglantiyi ethernet'e bagli Kablo Modem ile sagliyoruz.

    Durum biraz tuhaf oldu. Söyleki;

    -Gateway adresini kaldirinca duzeliyor. Ama bu makinenin internet'e
    baglanmasi gerektigi icin, bu bir cozum olmuyor.
    -DNS adreslerini kaldirinca da duzeliyor. Burada da Enver Altin'in
    söyledigini yapacagim ama DNS ve BIND konusunda biraz cahilim.

    Deneme amacli olarak, baska bir RH9 makinenin konfigurasyonunu bu
    makineye esitledim; tek fark; sorunlu makinenin IP adresi 192.168.0.5,
    digerinin ki 192.168.0.15. Sonuc: bu deneme makinesinde NFS, ayni konfig
    olmasina ragmen, internet baglantisi yokken de calisiyor.

    Simdi DNS ile ugrasmayi dusunuyorum.

    Saygilar.
    BURHAN