[linux-network] Fw: Re: ntloader missing

---------

From: RIP (restinpeace@bonbon.net)
Date: Thu 13 Nov 2003 - 11:07:43 EST

    hmm sorumu yanlıs anladiniz. tekarliorum..

    sorun linux un acilmasi deil ben bir sekilde linux u acarim. sorun su
    win2k nin ntldr i kaybolunca win2k i kurtaramayip
     acamıorum.ben coken ntldr in yerine hangi işlemi yapim ki win2k e ulasiim
    calisir hale gelsin.
    abire tabir ile catir catir 2 sistemde ntldr cokse bile boot edim :)