[linux-network] Re: Internet paylasimi

---------

From: QM=2E_Kadircan_Abal=3F=22?= (kadircan@dut.com.tr)
Date: Wed 12 Nov 2003 - 12:15:28 EST

    Biz bu is,i için eski bir pentium klasik makina ay?rd?k fakat illa makina
    ay?rmak gerekli deg(il. Makinalardan birine çift ethernet kart? tak?p
    birini DHCP network'una dig(erini de üç makinan?n bulundug(u bir
    network'ta bir ip'ye verip oradan oraya route edip... Yaniii bizim
    muhasebeciler çok konus,uyor. Dikkatim dag(?l?yor.

    I.yi aks,amlar.

    Bu arada samba ile ilgili sorunumu çözdüm. Sorun samba deg(ilmis,.
    Saatbas,? Mandrake'inin Msec Mandrake security ..... scripti
    deg(is,tiriyormus, permissionlar?.

    Kadircan
    kaptan yazm?s,: