[linux-network] Re: postfix

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Tue 11 Nov 2003 - 11:43:33 EST

    > Merhaba,
    > Aslinda tam dediginiz gibi. Hangi yontemi (pop-before-smtp veya
    > smtp-auth) onerirsiniz?
    > Iyi calismalar,
    > Murat Kasikcioglu.

    ikiside calisir. pop-before-smtp biraz daha kolay kurulur:
    bir kac perl paketini kurmaniz, main.cf e bir satir eklemeniz
    gerekir.
    SMTP-AUTH daha fazla sey ogrenemenizi gerektirir.
    >aha iyi bitr yontem sayilir, ama her client desteklemiyebilir.
    Uzun vadede SMTH AUTH daha iyi bit cozumdur

    Size ve kullanicilariniza baglidir.

    kac kisi SMTH-AUTH, kac kisi pop-before-smtp, kac kisi sadece
    webmail, ve kac kisi hic birini kullanmiyor? Merak ediyorum.

    Saygilar
    Mustafa Akgul