[linux-network] Vpwd2SQL sorunu

---------

From: Ozmen Emre DEMIRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Mon 10 Nov 2003 - 07:25:32 EST

    herkese selamlar. Vpwd2SQL kullanirken bir sorun yasiyorum. asagiya
    ciktiyi ekliyorum. bu sendmailde kullanicilari qmail veritanina
    aktarirken oluyor. Yardimci olabileceklere simdiden tesekkur ederim.

    [root@fino vpwd2sql-1.0]# perl vpwd2sql.pl
    MAIL ogr.sakarya.edu.tr
    ogr.sakarya.edu.tr created
    Adding user b012132015@ogr.sakarya.edu.tr to SQL
    Updating user b012132015 password
    DBD::mysql::st execute failed: Table 'vpopmail.vpopmail' doesn't exist
    at vpwd2sql.pl line 137, <USERSFILE> line 1.