[linux-network] Re: Linux Terminal Server

---------

From: Ali ÇAYLI (alicayli@linux.ksu.edu.tr)
Date: Fri 07 Nov 2003 - 17:46:14 EST

    LTSP kullanmıyoruz..gdm ile xdmcp yi konfigure ettim.

    Windows üzerinden baglantıda sorunu cozdum ancak linux uzerinden baglaninca
    yine problem devam ediyor.

    Windows uzerinde /tmp/ klasoru icine tr.xkm dosyasini kopyalayip
    parametrelere ekleyince turkce klavye goruyor.

    Xwin.exe -once -kb -query 10.0.0.9 -fp tcp/10.0.0.9:7100 -co
    "/cygdrive/c/documents and
    settings/root/desktop/extend/extend/rgb" -fullscreen +kb -xkbmap tr

    tr.xkm dosyasinida linux server uzerinde xkbcomp komutu ile olusturdum..