[linux-network] Re: dns sorunu

---------

From: Nebi Senol Yilmaz (nsenol_yilmaz@yahoo.com)
Date: Mon 10 Nov 2003 - 15:10:32 EST

    Server dediginiz alet kendi DNS serveriniz mi?

    eth1'i iptal ettiginizde dns sorgunuzu nereden
    gonderiyorsunuz (local agdaki makinelerden olamaz.)

    Eger dediginiz kendi dns uzerinden sorgu gonderip
    alamiyorsaniz, /etc/resolve.conf dosyasinda dns
    server taniminiza iyi bakin, ayrica , local agdan
    ulamiyorsaniz ve dns kendi dns'iniz ise localdekilere
    kendi dns'inizi gostermelisiniz...
    (anlayabildigim kadariyla)