[linux-network] Pure-Ftp

---------

From: Tolga Cengiz (tolga@alanyatirim.com.tr)
Date: Tue 04 Nov 2003 - 08:16:47 EST

    Selamlar pure-ftp kullanıyorum fakat bir sorunum var
    user1
    user2
    user3
    vs.. diye userlarım var ve
    bunların hepsi için linux da user1 user2 user3 diye bir kullanıcı açtım ve
    bu kullanıcıları ftpler diye bir gruba tanımladım yapmak istediğim şey
    user1 /home/ftpusers/ altındaki tüm klasörleri görsün ve yazsın
    user2 /home/ftpusers/network
    user2 /home/ftpusers/user2
    user2 /home/ftpusers/test dizinlerine yazsın ve silebilsin
    user3 /home/ftpusers/ altındaki herşeye yazabilip silebilsin
    bunu yapmak istiyorum fakat bir türlü yapamadım tüm
    permisson larda /home/ftpusers/network klasorune sadece user1 için yazma
    hakkı verebiliyorum yada herkez için yazama hakkı verebiliyorum user1 de
    yazsın user 2 de yazsın ama user3 yazamasın diyemiyorum tek user tek grup
    seçme şansım var ben yine tek grup seçmek istiyorum fakat user lar a
    istediğim gibi verebilim user1 full user2 full user3 giremesin diyemiyorum