[linux-network] Re: ip yonlendirme

---------

From: Levent YILDIRIM (levent@ankara.edu.tr)
Date: Tue 04 Nov 2003 - 02:20:33 EST

    Hello Eyup,

    Tuesday, November 4, 2003, 1:10:51 AM, you wrote:

    EK> :) farzi mahal soyledim hocam tam olarak yaziyorum komutu. tek sadece
    EK> iptables yazmiyorum . linux.org.tr deki belgeler kisminda bununla ilgili bir
    EK> dokuman vardi uyguladim sonuc alamadim. isin garip yani hic hata almiyorum
    EK> alsam en azindan onu soracam. basit bir detay gozden kaciyor ama ne
    EK> bilmiyorum

    Eyüp bey öncelikle belgeler.linux.org.tr'ı incelemenizi öneririm.
    Orada bu konuda ayrıntılı bir çok döküman var. Bir de bu konu listede
    bir çok kez sorulduğu için http://listweb.bilkent.edu.tr/Linux/
    adresinde bu konu hakkında bir araştırma yapmanız çözüm için
    yeterlidir.

    --
    İyi Günler,
     Levent                            mailto:levent@ankara.edu.tr