[linux-network] Qmail e Uygun Webmail Alternatifi??

---------

From: Guray Satici (guray@uludag.edu.tr)
Date: Wed 05 Nov 2003 - 17:10:30 EST

    Merhabalar ..

    qmail icin bazi webmail arayislari icerisindeyim su ara
    Open Webmail icin sitesine bakindim ama
    qmail den hic bir sekilde bahsettiklerine denk gelemedim

    sqwebmail disinda baska bir alternatif yok mudur acaba??

    Nitekim insanlara bir sistem kurar ve yapilandirirsiniz ...
    Insanlar bahane bulamayinca ..
    niye bu webmail turkce degil diye karsiniza cikar

    Aslinda sqwebmail in bir sekilde turkcelestirildigine
    dair bir dosya da buldum
    acikkod.org tarafindan ...
    kullanma sansim olmadi daha ama
    yarin deneyecegim ilk seylerden zaten

    yine de sqwebmail den insan kurtulmaya calisiyor ...

    neyse yorumlarinizi ve dusuncelerinizi paylasirsaniz sevinirim