[linux-network] ip yonlendirme

---------

From: Eyup KAVCI (ekavci@anlasotomasyon.com)
Date: Mon 03 Nov 2003 - 15:27:40 EST

    Merhaba

    Sistemde iki ethernet var. eth0 internete cikiyor(kablonet) eth1 locale
    hizmet veriyor. localdeki terminallere internete cikis vermek istiyorum.
    Daha onceki bir mailde asagidaki satirlari yazmak konusunda oneri verilmis.
    Aynisini yapiyorum herhangi bir hata yada uyari mesaji almiyorum. Ama buna
    ragmen terminaller (ana makine internete cikabildigi halde) internete
    cikamiyor. Ne yapmam gerekiyor.

    Simdiden tesekkurler.

    iptables -t nat -A POSTROUTING -o eth0 -j MASQUERADE
    echo '1' > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward