[linux-network] Re: postgresql start problemi

---------

From: Ali (serenadali@yahoo.com)
Date: Sat 29 Mar 2003 - 18:17:31 EET

    LC_MESSAGES = 'en_US.UTF-8' yaptım yine hata verdi. bende butun satırları remledim calıstı :)
    yardimlarin icin tsk devrim
    bakalim mysql de bulamadiklarim postgre de varmi :)

    #LC_MESSAGES = 'en_US.UTF-8'
    #LC_MONETARY = 'en_US'
    #LC_NUMERIC = 'en_US'
    #LC_TIME = 'en_US'

     Devrim GUNDUZ <devrim@gunduz.org> wrote:
    Merhaba,

    On Sat, 29 Mar 2003, Ali Çinkılıç wrote:

    > Simdi ise soyle bir hata aliyorum :
    > /usr/local/pgsql/bin/postmaster -D /usr/local/pgsql/data > logfile
    > dedigim zaman
    >
    > Failed to initialize lc_messages to ''
    > FATAL: invalid value for option 'LC_MESSAGES': 'en_US'

    /usr/local/pgsql/data/postgresql.conf dosyasini acin. Orada,
    LC_MESSAGES
    parametresi var. O sanirim en_US su anda. Bunu en_US.UTF-8 yapar misiniz?
    Bu parametreyi initdb sirasinda degistirmis olabilirsiniz *belki*.
    PostgreSQL sunucunuzu yeniden baslatinca sanirim sorun kalmaz.

    Saygilar.

    --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org devrim.gunduz@linux.org.tr