[linux-network] firewall +vpn

---------

From: Mesut Mutlu (info@betega.com.tr)
Date: Wed 26 Mar 2003 - 13:54:21 EET

    merhaba,
    Bizim iki ofisimiz arasinda bir isp tarafindan saglanan bir vpn'inimiz var.Merkezden internet cikisi var, vpn'ile bize baglanan ofisimiz ise bizim uzerimizden internet cikiyor ve voice over ip ile sesli gorusme yapiliyor.Ben bu durumda linux bir pc ile bir firewall kurmak istiyorum.Yalniz duydugum kadariyla iki nokta arasinda vpn olunca linux firewall'un problem cikaracagi ve onun yerine hardware vpn destekleyen bir firewall (watchguard gibi)koymamiz tavsiye ediliyor.Bu konuda goruslerinizi paylasirsaniz sevinirim.