[linux-network] Re: apache2 mod_perl2 on RH8

---------

From: Deger Cenk Erdil (erdil@cs.binghamton.edu)
Date: Tue 25 Mar 2003 - 17:23:34 EET

    standup@superonline.com wrote:

    >Syntax error on line 208 of /usr/local/apache/conf/httpd.conf:
    >Cannot load /usr/lib/httpd/modules/mod_perl.so into server:
    >/usr/lib/httpd/modules/mod_perl.so: undefined symbol:
    >apr_bucket_setaside_notimpl
    >/usr/sbin/httpd start: httpd could not be started

    sanki mod_perl modulu ile derlenmemis gibi gozukuyor apache..

    httpd -l (veya apache -l) komutu size ne veriyor?

    httpd -L de yardimci olabilir..

    hatirladigim kadariyla (yanlis olabilirim) "httpd -l" diyince eger
    mod_perl veya mod_so modullerini goremiyorsaniz yeniden apache
    derlemeniz lazim.. mod_so (Shared Object) sonradan eklenen modulleri
    yukleyebiliyor: http://httpd.apache.org/docs-2.0/mod/mod_so.html

    baska bir olasilik da, elinizdeki mod_perl.so sizin apache sunucunuz
    icin derlenmemis olabilir.. modulleri derlerken ana apache sunucunun
    kaynak kodlarina ihtiyac var.. belki o modulu direk "binary" olarak
    koymuslardir bir yerden bulup.

    bu ikinci olasilik daha mantikli gibi geliyor sizin durumunuzda..

    apache'yi derlemek iki dakikalik is diyorum :-) "httpd -V" ile
    elinizdeki apache'nin ne sekilde derlendigine bakabilirsiniz..

    -dce.