[linux-network] Re: squid cache

---------

From: Gökhan Erton (gokhan@erton.net)
Date: Fri 21 Mar 2003 - 14:51:32 EET

    Bu bence IE ile ilgili bir problem. Cunku browser in kotu bir cache
    sistemi var. Internet Explorer i sayfa her istendiginde sunucudan gidip
    kontrol edecek sekilde ayarlamaniz gerekiyor. Internet seceneklerinden
    Genel Sekmesinden Ayarlar butonu altinda bununla ilgili ayarlar mevcut.

    Selamlar,

    G=F6khan Erton