[linux-network] Re: qmail courier imap

---------

From: Sinan-Listeler (linux-lists@stu.uludag.edu.tr)
Date: Tue 18 Mar 2003 - 12:42:04 EET

    Selam,

    Gönderilen mail'lari kaydetme opsiyonu calisiyor mu peki?

    Eger calismiyorsa, yahoo'daki basilix grubundaki mesajlari bir tarayiniz,
    bu sorunlar beraber sormus oldugunuz sorun da ortadan kalkiyor oradaki cozum ile.

    Maildir ile ilgili biseydi, su an tam hatirlayamadigim icin cozumu yazamiyorum uzgunum.

    Saygilar

    M.Sinan

    18 Mar 2003 10:23 EET tarihinde yazmışsınız: