[linux-network] apache+mod_ssl [hint: SSLCertificateFile]

---------

From: standup@superonline.com
Date: Mon 17 Mar 2003 - 00:06:26 EET

    uzunca bir araştırmadan sonra size sormaya karar verdim.
    Kullandığım Sistem SuSe Linux 8.1
    bind9 homemaster.com a göre ayarlı ev içinde kullanım için çalışmak için.
    sorun ise suse kurulumunda apache+mod_ssl+mod_PHP4+mod_perl web server kurdum
    fakat apache her start aldığında

    Server homemaster.com:80 should be SSL-aware but has no certificate configured
    [Hint: SSLCertificateFile]

    bir çok sitede bu hata ile karşılaşılmış olduğunu gördüm hepsini okudum fakat
    ingilizcem çok iyi değil ve çok zorlandım diğer forumlardada okudum aynı sorunu
    fakat çözülmedi hatta verisign'dan 14 günlük demo bile aldım .crt dosyası için
    bu bile sorunu çözmedi.

    Teşekkürler kolay gelsin