[linux-network] Re: Samba 2.2.7'de Türkçe karakterli dosya adlarının Linux'da görülmesi

---------

From: Osman Demirhan (osman@sabanciuniv.edu)
Date: Fri 14 Mar 2003 - 13:15:50 EET

    Aynı sorun ile samba 2.2.5 ile uğraşırken bende karşılaştım (2.2.7a'da
    da aynı sorun devam ediyordu). Sorunu, codepage.857 dosyasını yeniden
    oluşturarak çözdüm.

    http://people.sabanciuniv.edu/osman/samba/samba-turkce-ayar.pdf
    belgesinde, codepage_def.857 dosyasının değiştirildiği satırı ve
    codepage.857 dosyasının nasıl elde edildiği açıklanmıştır.

    Bilginize.

    --
    | Osman Demirhan |