[linux-network] Re: linux ta vnc

---------

From: Can Pacaci (pacaci@servisnet.com.tr)
Date: Wed 12 Mar 2003 - 16:49:58 EET

    Onceki mesajda soylendigi gibi calismasi lazim. Ben denedim, calisiyor.
    $HOME/.vnc/xstartup dosyasina calistiracagi window manager i belirtmeniz
    yeterli.
    Default unda twm e ayarli. Bu dosyadaki tum satirlarin basina # isareti koyup
    en sonuna da " exec gnome-session &" yazmaniz yeterli.
    Kolay gelsin.

    Can