[linux-network] Re: Static Ip tanımlama

---------

From: Qzmen?= Emre DEMİRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Tue 11 Mar 2003 - 16:53:54 EET

    Sorun degil. 2. karta ic agdan bir ip ata. direk calisir.
            Eger 2.ethernet kartindan seni nuzerin gelip oradan da disari cikmak
    isterlerse burada biraz daha bilgiye ihtiyacin var. ip yonlendirme
    yapman gerekir. bunun icinde iptables oneririm. Kolayca isini gorur
            Sanirim senin amcin bu makineyi mail server yapmak. sadece bu issi
    yapacaksa bence bunlar yeterli

    ozmen demirkol