[linux-network] Re: Routing

---------

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 04 Mar 2003 - 19:25:02 EET

    Selamlar..

    Muhakkak yaridmci olacaktir/olmustur. Ama arkadasin yazdiklarina bakilirsa =
    tek gereken, kernel'e router olarak calismasini soylemek.=20

    echo "1" /proc/sys/net/ipv4/ip_forward

    Elbette, her ethernetin kendine bagli network icin uygun sekilde ayarlandig=
    ini farzediyorum:

    ifconfig eth0 192.168.....

    Gereken routing girdileri otomatikman olusturulur.

    Saygi ve sevgiler..