[linux-network] Re: pppoe

---------

From: Recai Oktas (roktas@omu.edu.tr)
Date: Mon 30 Jun 2003 - 20:18:00 EEST

    * HUSEYIN ISIK <huseyin.isik@onnet.com.tr> [2003-06-30 21:06:47+0300]
    > Arkadaslar adsl ile ilgili soruma gosterdiginiz ilgiye tesekkurler ...
    > fakat hala istedigimi bulamadim bana redhat 6.0 icin pppoe gerekiyor
    > bunu bula bilecegim bir link lutfen simdiden herkeze tesekkurler
    > selamlar

    PPPoE, 2.4 serisi kernel'larda hazir geliyor. Redhat 6.0, 2.2 serisi
    kulandigina gore ya yeni kernel derleyeceksiniz ya da pppoe'yi ayrica
    derleyerek kuracaksiniz. Bu konuda basit bir Google aramasi yeter,
    iste o aramanin hemen gelen bir sonucu:

      http://www.carricksolutions.com/linuxpppoe.php

    --
    roktas