[linux-network] Re: adsl

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Mon 30 Jun 2003 - 15:33:46 EEST

    Sanirim statik ip kullanacaksiniz ve bu ipnin linux uzerinde olmasını istiyorsunuz. pppoe desteği linux içinmi gerekiyormuş modem içinmi?. Eğer yapmak istediğiniz buysa linux makineye (modem doğru konf. edildiyse) dhcp den otomatik ip al demeniz yeterli. Linux için ekstradan bir ayar, protokol vb. gerekmiyor. Herhangi bir işletim sistemi içinde böle. Bildiğim kadarıyla pppoe point to point over ethernet bağlantıları için gerekli ve bunu modem yapacak. Tabi tam olarak emin değilim.

    İyi çalışmalar