[linux-network] Re: web based apache mail yonetimi

---------

From: Burak CIFTER (bcifter@sis.com.tr)
Date: Mon 30 Jun 2003 - 14:45:07 EEST

    Merhaba;
    Plesk'i size tavsiye ederim. Ayrıca 6ncı sürümü de çıkmak üzere. web sitesini ziyaret ederseniz (www.plesk.com) demo panele girip istediginiz ozelliklerin olup olmadigini veya size hitap edip etmedigini inceleme imkaniniz da mevcut.Panele giriş https ile gerçekleştiriliyor.
    Kolay gelsin,
    Burak CIFTER